Mladoboleslavská Olympia se převlékla do nového loga. Bude mít i nové nájemce

 Mladoboleslavská Olympia se převlékla do nového loga. Bude mít i nové nájemce

Změna loga završila rozsáhlou rekonstrukci OC Olympia:

Obchodní centrum Olympia v Mladé Boleslavi, které spadá do portfolia CPI Property Group, má nové logo a design. Tato změna završila rozsáhlou rekonstrukci, která v uplynulých dvou letech v obchodním centru probíhala. Podzim do centra přinese i nové nájemce.

Změny jsou na první pohled viditelné jak v interiéru, tak v exteriéru budovy, rekonstrukce se však dotkla i okem neviditelných částí, jako jsou technologie centra.

Důraz na moderní trendy, design a pohodlí zákazníka se propsal do všech částí. Za zmínku stojí nové moderní toalety, komfortní sedací zóny v pasážích, nové osvětlení, navigace a celkové použití materiálů, kdy interiéru dominuje světlá barva v kombinaci s barvou dřeva. Nová stravovací zóna a její sezení je členěno do několika sekcí tak, aby si každý zákazník, ať už je sám nebo s rodinou, našel to své. A to nejen ve stravovací zóně,“ říkáTomáš Svoboda, asset manažer v CPI Property Group.

Poslední díl pomyslné skládačky doplnila změna loga a celého komunikačního stylu, která podtrhuje a uzavírá náročnou rekonstrukci obchodního centra.

KFC, Xiaomi a Coradia

Již na přelomu září a října v obchodním centru navíc otevře oblíbený fastfood KFC.

V říjnu a listopadu se potom přidá prodejna s výrobky chytré domácnosti a mobilních telefonů Xiaomi, následně prodejna Coradia, prodejce mobilních telefonů a dalšího příslušenství.

Komunikace v moderním stylu

Na novém logu a vizuální podobě skupina CPIPG spolupracovala s renomovanou agenturou Henceforth., která se specializuje na vytváření obchodně-marketingových strategií v oblasti real estate, včetně budování značek, vizuální identity a komunikace.

Hledali jsme jednoduchý a nadčasový design, který bude efektivně fungovat napříč komunikačními kanály – od značení na budově až po tištěnou a digitální komunikaci, a vytvoří tak jasně rozpoznatelnou ikonickou značku,“ říká Jarmila Fryntová, Partner Henceforth.

Cílem bylo navrhnout nadčasovou značku, která přetrvá do budoucna, přesto však má prostor pro svůj další růst. Nové logo proto představuje minimalistický nápis Olympie, z něhož je odvozen i stěžejní grafický element, kruhovitý tvar ve tvaru písmene o, který se objevuje hned ve třech písmenech názvu Olympie a může fungovat jako doplňující prvek nebo jako samostatný dominantní znak.

1 Komentář

  • Dobry den, jak to vypada s nejakym detskym koutkem v olympii?
    Pokud tam i nadale zustane stavajici prolezacka se skluzavkou, bylo by mozne k ni pridat nejaky zidle nebo lavice pro rodice, aby tam nemuseli postavat?
    Diky za odpoved

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share This