Na magistrátu bude fungovat callcentrum pro dotazy občanů

 Na magistrátu bude fungovat callcentrum pro dotazy občanů

Na magistrátu v Mladé Boleslavi bude fungovat callcentrum

Město Mladá Boleslav informovalo, že callcentrum na magistrátu začne fungovat od úterý 24. března.
V callcentru bude k dispozici tým odborníků různých profesí z magistrátu.
Občané mohou nadále volat na dvě již dříve zřízené infolinky, které jsou v provozu denně od 7:00 do 19:00 hodin.
 
739 596 307 (obecné informace)
Na tomto telefonním čísle je možné se dozvědět informace, které se týkají celorepublikového řešení situace v oblasti šíření koronaviru.

739 596 317 (o provozu magistrátu)
Tato linka je určena pro ty z vás, kteří potřebujete něco akutně řešit, nebo získat informaci týkající se magistrátu, a to vzhledem k omezenému provozu ve všech správních budovách.

Další důležité informace a kontakty v souvislosti s aktuální situací v Mladé Boleslavi najdete ZDE
Všeobecné informace o koronaviru, kontakty na celorepublikové infolinky, hygienické stanice a další kontakty ZDE

Zanechat odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share This