Škoda Auto představila nové logo
Škoda Auto posouvá vzhled značky na další úroveň a prochází nejradikálnější změnou firemní identity za posledních 30 let. Pro lepší viditelnost na digitálních komunikačních kanálech bude použito nové firemní logo. Slovní nápis Škoda bude ve srovnání s logem používán mnohem častěji. Nová identita značky Škoda bude nejprve představena v informačních a komunikačních materiálech a poté bude součástí i budoucích modelů.
Na vývoji nové firemní identity se pod vedením marketingového oddělení podíleli zaměstnanci napříč celou společností. Kromě toho se 2 200 respondentů ze šesti klíčových trhů – České republiky, Německa, Itálie, Norska, Indie a Izraele – vyjádřilo k vybraným návrhům z celkem 165 verzí loga, aby společně definovali jeho budoucí podobu.
Nový nápis Škoda bude ve srovnání s logem používán mnohem častěji
V marketingové komunikaci se bude klást výrazně větší důraz na nápis Škoda ve srovnání s firemním logem. Podle očekávání představovala největší výzvu integrace háčku, který reprezentuje důležitou součást českého historického dědictví značky Škoda. Háček nad písmenem S je nyní integrován do prvního písmene.
Nové logo: Důraz na digitální komunikaci
Změnou prošel rovněž symbol okřídleného šípu. Na první pohled je patrné jeho zjednodušení. Nově bude logo značky Škoda vykresleno bez plastické 3D grafiky. Automobilka tak reaguje na posun k ještě větší digitalizaci komunikace. Jednodušší dvourozměrné logo je mnohem působivější zejména na mobilních zařízeních a lze jej také flexibilněji integrovat do různých formátů.
Barvy symbolizující elektromobilitu a udržitelnost
V barevném provedení bude Škoda Auto nově používat dva různé odstíny zelené: smaragdovou a elektricky zelenou. V průzkumech si je mnozí respondenti spojovali s ekologií, udržitelností a elektromobilitou.
Nová firemní identita bude postupně zaváděna na všech platformách – nejprve v informačních a komunikačních materiálech a od roku 2024 se začne objevovat také na nově uváděných modelech. Nový design se promítne i do infotainmentu a dalších prvků vozů Škoda. Součástí modernizace budou také designové úpravy provozoven autorizovaných partnerů.
Zdroj: Škoda Storyboard
2 Komentářů
Dobrý den,
nová identita se mi zamlouvá a hlavně zachovat logo. Je jedno zda zelené, modré či jiné.
Snad se bude Škodovka zabývat výrobou aut a ne hloupostí. Raději si napište, jak se chová k zákazníkům, 14 měsíců čekání na auto a pořád žádná lhůta. Zákazník, který si auto objedná mnohem později, auto vyzvedne a ticho, žádné informace.