Občanské poradenství Respondeo na Mladoboleslavsku opět v plném provozu
Respondeo po omezení služeb kvůli epidemii koronaviru obnovila provoz.
„Klienti mohou znovu využít osobní konzultace, případně se na nás mohou obrátit i telefonicky či emailem“, uvádí koordinátorka projektu Občanské poradenství Respondeo na Mladoboleslavsku Hedvika Stuchlíková. „Pro klienty je připravena dezinfekce a dezinfikujeme také poradenské prostory, samozřejmostí je nošení roušky a o totéž žádáme i klienty“, dodává Stuchlíková.
Občanská poradna řešila v uplynulých týdnech kromě běžných dotazů také řadu otázek v souvislosti s koronavirem, ať už se jednalo o ošetřovné, překážky v práci na straně zaměstnavatele, výpověď z nájmu či snížení mzdy.
Nouzový stav a opatření proti šíření viru zkomplikovaly klientům také soudní či správní řízení, protáhly se lhůty vydání rozhodnutí či nařízení soudních jednání. „S uvolněním vládních nařízení se vše pomalu vrací do normálu a klienti pokračují v řešení problémů, které řešili před začátkem epidemie,“ říká Hedvika Stuchlíková a doplňuje: „Očekáváme ale, že její následky se nejen v občanské poradně, ale i v dalších sociálních službách teprve projeví. Jsme připravení být klientům nápomocní.“
Kontakt:
Sirotkova 1242 (budova bývalého Telecomu), Mladá Boleslav
Konzultační hodiny:
pondělí – středa: po předchozí dohodě
čtvrtek: 10 – 12 13 – 16 hodin
Kontakty: 731 588 632, 725 306 332, poradna@respondeo.cz