Škoda Auto spouští virtuální showroom jako pilotní projekt
Společnost Škoda Auto spouští pro své zákazníky virtuální showroom. Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by byli na místě osobně. Virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky vyvinuly Škoda Auto DigiLab a izraelský IT startup Matter.
Zákazníci tak mohou navštívit svého místního autorizovaného prodejce online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a prohlížet si vystavená vozidla. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model a nakonfigurovat jej prostřednictvím online nástroje. Všechny potřebné informace jsou přehledně zobrazovány, a to včetně technických údajů daného modelu.
V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem, nebo samotnými prodejci. Na úrovni prodejců si může každý obchodní partner přizpůsobit platformu a její digitální funkce tak, aby vyhovovaly jeho potřebám.
„Škoda Auto nadále pokračuje v digitalizaci všech oblastí podnikání. Virtuální showroom dává prodejcům a dovozcům příležitost i nadále sloužit svým zákazníkům i během pandemie covid-19. Nabízí pohled do budoucnosti digitálního prodeje automobilů,“ uvedl Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu.